
Изложба на цртежи на деца во МКЦ
— 3 јуни, 2015Ликовното студио „Арс Вивенди“ ја одбележа десетгодишнината од своето работење со изложба која беше отворена вчера во Младинскиот –културен центар.
На изложбата се најдоа цртежи на деца од 6 до 15 годишна возраст со различни мотиви и стилови. Во овие десет години постоење на „Арс Вивенди“, мотото под кое се работело во ова студио било да се насочи сопствениот потенцијал во вистински правец.
„Веруваме дека успеавме во тоа, за што зборуваат 57-те награди што ги освоија членовите на нашето ликовно студио учествувајќи на републички и интернационални конкурси за детски цртежи и се дополнителен поттик да продолжиме со работата во иста насока“, стои во каталогот на оваа изложба.
Автор:
Слични статии
-
-
„Помеѓу зборот и сонот“ – Монографска изложба
5 април, 2021 -
-
„Вечното танго на љубовта“ во Галерија „Ко-Ра“
18 февруари, 2021
Последни статии
-
Антонио Вељаноски, режисер: Не мора да имам политичко членство во Чешка, за да имам работа
— 13 април, 2021Антонио Вељаноски е млад режисер кој живее и работи во Прага, Чешка, веќе 12 години. Завршил на ФАМУ во Прага режија а потоа и монтажа. Во неговата биографија, постои значителна бројка, на некаде 40 филма, од кои и неколку тв серии, на кои работел како режисер или монтажер. Во најскоро време, ако добие средства од…
-
Антонио Вељановски, режисер: Не мора да имам политичко членство во Чешка, за да имам работа
— 12 април, 2021Антонио Вељаноски е млад режисер кој живее и работи во Прага, Чешка, веќе 12 години. Завршил на ФАМУ во Прага режија а потоа и монтажа. Во неговата биографија, постои значителна бројка, на некаде 40 филма, од кои и неколку тв серии, на кои работел како режисер или монтажер. Во најскоро време, ако добие средства од…
-
„Номадленд“ („Nomadland“) на Клои Жао триумфираше на БАФТА во Лондон
— 12 април, 2021„Nomadland“ на кинеската режисерка Клои Жао освои најмногу награди на Британската академија за филмска и телевизиска уметност (БАФТА) синоќа на церемонијата што се одржа во Лондон без публика поради епидемијата на коронавирусот, пренесоа светските агенции. Освен, секако, филмските sвезди Хју Грант и Пријанка Чопра Џонас кои се појавија лично во лондонскиот „Ројал Алберт хол“ и,…
-
Отворени писма во затворено време
— 12 април, 2021(Кон книгата „Писма од карантин“, рефлексивни епистоли на Димитар Башевски) Димитар Башевски, еден од нашите најистакнати писатели, не само кај нас туку и пошироко афирмиран романсиер, раскажувач, поет, на книжевната публика, сега одново, ѝ предлага една особена книга. Се работи за писма-есеи, објавувани во текот на месеците на пандемијата кога, затрупани од дневните непријатни вести…
-
Цинична историска полемика
— 10 април, 2021(Кон претставата „Одисеја“ во режија ја Анту Ромеро Нуњез. Гл. Томас Нихаус, Пол Шредер, продукција на Талија Театар од Хамбург, Германија) Хомеровиот еп „Одисеја“ е огромно, комплексно дело кое изобилува со настани и е вечна инспирација веќе со илјадници години. Во последно време во театарските адаптации се појавуваат дијаметрално различни концепти на Хомеровите дела (Горан…
-
Меѓународна ликовна изложба „Временските граници не постојат“
— 9 април, 2021Меѓународна ликовна изложба, насловена „Временските граници не постојат“, ќе биде отворена денеска во 13 часот во Дом на култура „Кочо Рацин“ во Скопје и ќе трае до 19 април. На изложбата ќе бидат изложени дела на чешките уметници Ленка Сарова Малиска, Карел Штаинер и Петра Јовановска. Ликовниот проект е поддржан од Дом на култура „Кочо Рацин“…
-
Централната пошта во Скопје ставена на списокот на најзагрозени споменици во Европа
— 9 април, 2021Централната пошта во Скопје се најде на листата на најзагрозени споменици во Европа за 2021 година. Листата вчера ја објавија Eвропа Ностра – Европскиот глас на граѓанското општество посветено на културното и природно наследство и партнерската организација, Институтот на Европска инвестициoна банка. Изборот е направен врз основа на значењето на наследството и културната вредност на…
-
Во нашите учебници жените се „невидливиот род“
— 7 април, 2021Ова прашање со себе секогаш ја повлекува потребата за преиспитување на канонот, но и на курикулумот и факторите на сеќавање, кои имаат одлучувачка моќ што ќе биде доминантно во учебниците, а што во јавната историја и во останатите „простори на сеќавање“ – кои се секогаш длабоко зависни од центрите на моќ, независно од научниот аспект,…
Напишете коментар